dimecres, 4 de març del 2015

Benvinguts

Amb aquest post, estreno el meu blog. D'es d'aquí, la meva única aspiració es ensenyar el que son les meves sortides (no tantes com jo voldria) per la muntanya, ja sigui en els meus entrenaments de trailrunning pels voltants de Sabadell, Sant Llorenç del Munt, Castellar, Togores, etc... i les petites sortides i excursions que comparteixo amb la meva família per tot el territori català.

Intentaré anar explicant les meves petites históries i les cròniques de les curses que vagi fent. Ja us avanço que en aquest apartat vaig malament, doncs la crònica de la Punk Trail de Sant Vicenç de Castellet està pendent de redacció i publicació.

De moment, he volgut compartir amb vosaltres les meves rutes al wikiloc i el meu perfil de Movescount ,

Espero que gaudiu d'aquest bloc i pugueu ser partíceps de la meva passió per la muntanya i la manía de córrer per ella.

Em podeu trobar i seguir a twitter i a instagram


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada