divendres, 6 de març del 2015

Ja son meves ! NB mt110v2

Per fí, ja son meves, l'espera s'ha fet llarga però ja són a les meves mans (i ben aviat als meus peus). Després d'un llarg temps amb les meves Salomon XRmission, no n'ha quedat un altre que jubilar-les. He de reconèixer que les he exprimit més del que em pensava, les he portat per terrenys que segurament no eren el més indicat per unes sabatilles de les seves característiques i sempre s'han comportat tret d'algun que altre sustillo ja cap al final del seu rendiment.
Ara quedaran relegades a segon terme, segurament per acabar de trinxar-les en els entrenaments on combino l'asfalt amb la pista entre setmana fins que l'acumulació total de kilòmetres puguin amb elles.
salomon-xr-mission
Per les sortides 100% trail i muntanya ara tocarà veure el rendiment de la meva nova adquisició, les New Balance mt110v2 . He de reconèixer que segurament m'he flipat una mica al decidir-me per aquestes sabatilles, doncs tot i que totes les reviews les deixen en molt bon lloc, venen marcades pel seu esperit de competició avalades pel corredor Anton Krupicka, i és clar, jo no sóc l'Anton Krupicka.

El fet que de veritat em va fer decidir per elles va ser el trobar una oferta al 50% del seu preu, i es clar que una sabatilla d'aquestes característiques a menys de 50€ no es pot rebutjar, de manera que sense pensar-m'ho dues vegades les vaig posar a la cistella.



new-balance-mt110v2

El primer que us puc dir que m'ha sorprès a primer cop d'ull es el seu pes inferior a les xr mision que deixo. Ara em falta provar-les sobre el terreny, cosa de la que ja estic ansiós i que segurament els corriols dels voltants de Sant Llorenç del Munt en seran testimonis ben aviat. Espero que en pugui donar una opinió almenys tant positiva com del parell de Salomon que ara deixo.

Un cop les hagi provat en varies sortides i tipus de terreny, faré un post on explicaré la meva opinió i sensacions respecte aquest model.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada