dijous, 5 de març del 2015

Propera data marcada al calendari

24 de maig, dia de la cursa Berga Rasos Berga.
Aquest any sí, aquest any m´he decidit per fí a fer-la. No negaré que de moment em té una mica acollonit, tinc dos mesos i mig per endavant i aixó és prou temps per entrenar, però aquesta cursa em fa respecte a hores d'ara i no és pas per la distància, doncs, en alguna ocasió ja he arribat a fer algun recorregut més llarg. El que aquí em te ocupat és el desnivell que s'ha de salvar, 3600 metres en total d'acumulat. El temps de tall per finalitzar-la és de 5 hores, clar està que espero fer-la en menys, però sempre dóna tranquil·litat saber que el crono no apreta per darrera.
Estic convençut que si acabo amb éxit aquesta prova, aixó em donarà molta força de cara a la mitja marató de la Buff Epic Trail que és farà al juliol a la Vall de Boí. Prova que si bé és menys exigent pel que fa el desnivell acumulat (1850m) pel que fa al crono no podré donar gaire treva durant la cursa ja que hi ha uns temps de tall que a hores d'ara no crec que complís, però aquesta és una altra guerra i com deia aquell que també li agrada molt la muntanya... més concretament Andorra 'això no toca'.
Tornant a la Berga Rasos Berga, us deixo un enllaç que he trobat al wikiloc amb el recorregut de l'any passat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada