dimecres, 4 de març del 2015

Tornant de la feina

Les obligacions de pare, i també la mandra, de vegades em juguen males passades i no surto a trescar per la muntanya tot el que jo voldria. Tot i que no es muntanya, ara m'he aficionat a fer el meu entrenament per la tarda, quan torno de la feina. És fàcil, baixo a l'estació FGC de Sant Joan i allà em calço les sabatilles i vaig corrent fins a Sabadell. Surten quasi bé 11 kms (10'8 exactament) i la ruta tampoc està del tot malament si tenim en compte l'objectiu (entrenar i arribar a casa).

Sortint de Sant Joan enfilem direcció Bellaterra entrant per la zona de Terranova, anem baixant fins a trobar la via verda del Vallès i un cop allà es tracta d'anar-la seguint fins arribar al polígon industrial sud-est de Sant Quirze, entrem al poble travessem el parc de les Morisques i arribem a Sabadell per Can Feu. A partir d'aquí ja és qüestió d'agafar el camí que interessi a cadascú, en el meu cas, em dirigeixo cap a la carretera de Barcelona i girar per gran via.

Podeu trobar el track de la ruta a la pestanya del Wikiloc o a Strava

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada