dimecres, 11 de març del 2015

Entrenament curt

Hi ha dies que el temps se'ns llença a sobre, ja sigui per la feina, la mandra o alguna de les obligacions diàries que té cadascú. Per aquests dies en que no disposo de gaire temps, he trobat un entrenament curt i que em permet fer un parell de pujades per entrenar, encara que sigui una mica, la potència de les cames.
Aquest es el registre marcat per l'strava

La ruta la començo a la gran via i em dirigeixo cap a la bassa de Sant Oleguer, un cop allà no hi ha gaire secret, travessar el riu i un cop passem els horts s'ha de girar a la dreta, on comença un caminet de terra. El seguim uns quants metres fins que ens trobem un desviament que puja direcció can Roqueta, agafem aquest desvio i comencem a pujar pel que es un camí semi corrioler i tota l'estona en franca pujada fins plantar-nos dalt de can Roqueta.

Des d'aquest punt els dies que tinc temps continuo la ruta direcció la riera de Santiga fent tot un recorregut fins a Torreromeu que ens acaba donant uns 15kms, però aquest ja us l'explicaré un altre dia amb més detall.

Tornem al punt on ens hem quedat, Can Roqueta, un cop finalitzada la pujada, si es vol es pot aprofitar per fer uns estiraments abans de la tornada, ja que aquesta ens agafa ara sí en baixada, una baixada que es pot fer apretant força i així fer-la més divertida. Un cop al costat del riu continuem desfent el camí fins plantar-nos altra vegada a l'alçada del pavelló. Ens hauran sortit uns 6kms i ens haurem bellugat una mica que menys és res.

Aquí us deixo el recorregut de de wikiloc